Friday, April 25, 2008

AKU DI UKM

Apa khbr kwn2? Dah lama aku x citer psl diri aku. Alhamdulillah, now aku masih lagi sihat mcm biasa. Perkembangan aku skrg, aku dah x keje dgn dunia hiburan. Cukup rasanya aku bergelumang dgn dunia yg byk bg aku pengalaman dgn artis dan media. Byk pengalaman pahit manis yang dilalui. Terima kasih kpd bekas majikan aku.

Skrg aku byk keje ke arah pentadbiran. Pagi keje kat JPA pastu ptg jd RA sambilan di UKM. Walaupun agak letih, aku cuba termampu krn mgkn kat situ rezeki aku. Tapi apa yg best kat UKM aku turut dilantik sebagai Felo Penghuni di salah sebuah kolej kediaman. Seronok sgt duk dgn student yang boleh jadi kawan2 aku setiap masa.

Apa2 pun, aku tetap bersyukur krn family aku masih support aku walau apa jua berlaku. Tq 4 u all. Moral utk korang, jagalah hubungan dgn family apa jua berlaku. Bak kata pepatah "bagaikan air yang dicincang takkan putus".

1 comment:

Anonymous said...

btol btol papepn family 1st...

MY FAMILI

MY FAMILI
Hari Raya Pertama 2006

AHLAN WASAHLAN DAN SELAMAT DATANG

Terima kasih kepada anda yang sudi melawat blog Muhd Jimmy. Di sini anda boleh mengetahui perkembangan semasa saya sama ada berkenaan karier atau kehidupan. Adapun setiap rentetan kehidupan banyak asam garamnya. Sebuah kehidupan adalah ibarat sejenis masakan yang perlu dibubuh gula manis, garam untuk masin, cuka untuk masam dan sebagainya. Lengkapnya perasa-perasa begitu akan melazatkan sejenis masakan. Oleh itu, saya amat menghargai kehadiran anda ke blog saya. Yang baik jadikan teladan, yang buruk jadikan sebagai sempadan. Semoga silaturrahim dan ukhuwah antara kita akan sentiasa dirahmati dan diredhaiNya. Amin.