Tuesday, December 9, 2008

KURSUS @ LEMBAH AZWEN RESORT HULU LANGAT

X sampai sebulan kat Labuan aku dah kena balik KL utk kursus. Macam2 ilmu yg aku dapat dalam kursus ni. 24-27 November hr tu Kursus Kaunseling & Rundingcara Keluarga kat ILIM anjuran JAKIM, lps tu 1-4 Disember lak Kursus Pengukuhan & Kecemerlangan Organisasi anjuran jabatan.

Best gak kursus tu sebab dah lama aku x buat aktiviti lasak. Tambahan lagi yang join semua pegawai lantikan baru sama dengan aku, so kat sana lagi tambah kenal mengenal antara kami.

Antara aktiviti lasak yang terpaksa diharungi oleh peserta.

Tn Bukhari dengan aksi tersendiri

Aksi aku masa buat rapelling

Berlatarbelakangkan kawasan Lembah Azwen Resort

Dari kiri barisan belakang: Tn. Zaim (BSK Pahang), Tn Amiruddin (Pendakwa Melaka), Tn Zaid (BBG KL), Tn Hairuddin (BSK Sarawak), Aku, Tn Ridwan (Pendakwa P. Pinang) dan Tn Bukhari (BSK Kelantan).

Dari kiri barisan depan: Tn Akmal (Pendakwa Melaka) & Tn Sabaruddin (Pegawai Sulh MSWP KL)

No comments:

MY FAMILI

MY FAMILI
Hari Raya Pertama 2006

AHLAN WASAHLAN DAN SELAMAT DATANG

Terima kasih kepada anda yang sudi melawat blog Muhd Jimmy. Di sini anda boleh mengetahui perkembangan semasa saya sama ada berkenaan karier atau kehidupan. Adapun setiap rentetan kehidupan banyak asam garamnya. Sebuah kehidupan adalah ibarat sejenis masakan yang perlu dibubuh gula manis, garam untuk masin, cuka untuk masam dan sebagainya. Lengkapnya perasa-perasa begitu akan melazatkan sejenis masakan. Oleh itu, saya amat menghargai kehadiran anda ke blog saya. Yang baik jadikan teladan, yang buruk jadikan sebagai sempadan. Semoga silaturrahim dan ukhuwah antara kita akan sentiasa dirahmati dan diredhaiNya. Amin.